p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Friday, August 21, 2009

why???

its about fadhil again... aku cam rs besalah sgt coz x bg fadhil dtg kelas td... aku ingatkan diew da ok ckit.. tp tadi,diew x datang... aku col diew,diew x angkat... aku cam rs cam aku nak g jew umah diew... tp aku cam takut sebab,1st aku adew kelas... 2nd,aku tanak kene jangkit... huhu... then aku nampak ibu(mak fadhil) dtg kat office... aku nak keja diew,tp x sempat... aku cam rase yang arini arie malang aku... upset gilew...

huhu...

then,aku col n col n keep calling... then finally he picked up...

aku: hello...
fadhil: hello...
aku: wei,ang camnew skg??
fadhil: urm...
aku: la... cakapla.. jgn wat aku takut...
fadhil: aku demam balik... so,aku still kene kuarantin...
aku: la... siannye kat ang...

so,fadhil demam balik... aku rs aku cam pntingkan diri sendewe jew... yela,diew ngah sakit,aku plak balik tpg... huhu... but i love him sooo much... tp skg nie diew adew kat umah... ngan ibu... so aku cam x risaw sgt la coz ibu kan adew....

2 comments:

  1. Camne sendewe boleh jadi sendiri?

    ReplyDelete
  2. hoi! org ngan cam sedeh,ang wat tny soalan budak2 skolah tunas bakti plak...
    eee.....

    ReplyDelete