p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Wednesday, August 12, 2009

malam yang best...

malam 11/8/09 2 kitorang g lepak kat kedai vanggey... which is our regular place to hang out la... bilew aku sampai jew,sumew orang da adew... by sume i mean aku,zameer,nurul,faiz,ruby,abid,n nazrin... salu team lepak,kitorang la... malam 2 nurul ngan ruby ngan nazrin nak wat assignment mice yang x siap lg... aku juz dtg nak lepak.. yang lain,xtaw nak wat apew... so they decided 2 g msin counter strike kat I-Net kat greentown... kitorang lepak kat vanggey sampai kowl 1.30pg... so cam best la..

Restoran Nasi Vanggey

zameer n abid

ruby,nurul n nazrin

faiz n ruby

pas kitorang lepak kat vanggey,abid ajak g padang ipoh...

abid: wei,jom g padang ipoh jap
aku: la.. nak wat apew plak??
abid: kite saje2 la lepak...
zameer: ha... i like...
aku: nurul,ruby,korang cmnew?? nak folo gak kew??
nurul: ala... kitorang xkisah...

so,malam 2 kitorang tros g padang ipoh... xwat papew pown.. juz tgkap gamba... tangkap gamba.. n tangkap gamba... ramai gak la orang malam 2... tp kitorang nak pduli apew?? bkn kitorg kaco sapew2 pown.. bak katew azwan ali,"ade aku kisah??"...

kat padang ipoh...

all of us...

mmg best malam 2... kitorang hang malam2 camnie coz esk klas kowl 11... 2 yang cam x risaw sgt 2... kitorang balik about kowl 2.30... aku balik2 jew,iron baju,pastu..... tido!!!

1 comment:

  1. wep t tgk blog aku,, ader cter pnas,, tggu aku cari mklumat smua dulu

    ReplyDelete