p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Saturday, August 29, 2009

malangnye.....

i already done all my exam papers except for mandarin,mice,and business math.. so it started at thursday morning,8 am

27/08/09

aku bangun sahur dalam kowl 5.30 camtu... then tido balik r coz ngantok... then about 7.20 kot aku bangun n mandi... thenda siap2 sume,dalam 8.20 gakla,aku kua umah nak g exam... aku cam da lambat.. so aku pecut la... n tetibe adew ketew 2 nak belok kanan.. dala aku ade kat lane kanan... so ape lagi... DUSHUM!!!! ACCIDENT la... koto aku da sparuh hancor... aku rase mmg salah aku kot coz waktu die nak belok 2 die da bg signal.. cume aku yang x aware... then die kua kete... aku da risau da...

aku: alamak... matila aku.... cine pompuan plak tu...
pemilik kete: adik... u ok ke??
aku: urm... xdew pape...
pemilik kete: betol ke?? sy tgk u bnyk darah sume.. marila ikot saya g hospital... pegi check..
aku: ha?? urm... x bleyla auntie coz sy adew exam skg...
pemilik kete: owh... tgk u darah san,darah sini... moto lagi teruk.... haiya...
aku: sorila auntie ha...
pemilik kete: u x nampak sy bagi signal ke?? lg 1,u bawak laju sangat...
aku: urm...
pemilik kete: xpala... sy bagi u rm100,u pegi check tgk apa mau repair k...
aku: ha?? duit?? bg saya?? ha,ok2...

aku cam tkejut gakla coz kan bnda nie cam salah aku... tp die plak yang bg aku duit... baik btoi cine 2... msti die masuk syurga nanti.. hehe...

bahagian enjin yang da pecah... siap bley nampak dalam lg..

nie bahagian starter kaki yang tercabut dpd bahagian enjin 2...

huhu... skg nie aku dok pk manela aku nak korek duit nak repair.... sedey gile... dala moto nie present papa aku bg kat aku... aku sayang sangat moto nie...

No comments:

Post a Comment