p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Tuesday, August 4, 2009

letih... boring...

3/8/09

arini aku g klass balik pas sminggu cuti...(sigh...) so, i was like "borriinng..." n what a surprise bilew attendance dlm klass aku juz 7 org out of 17 org.. cam x best sgt aritu... adew 4 org yang gey kem kepimpinan MPP(maybe nak jd bakal MPP kot...),yang lain x dtg coz diowg ingat arini cuti lg... cam bengong pown adew.. tp x salah diorg la.. coz pPN syarifah(penyelaras UiTM) tulis kat white board aritu cuti kitorang is 27/7/09-3/8/09. so,ramai r yg ingat esok baru adew klas.. hehe... then 1st subject is BEL ngan Miss Shamala... aku cam x brape nak ok ngan diew nie.. bkn sifat perkauman kew apew... tp diew 2 dala aja bnyk bendew yg salah,pastu cam blagak like she knows everything. plus,pg2 tu kitorg da kne leter pasal ape yg kitorg patut wat waktu cuti aritu.. HELLO??!! kitorg taula ape yg kitorg perlu wat...

waktu klass en.faisal,tetibew jew Pn.Z masuk.

Pn Z: semekom,en faisal. sy nak bg pengumuman cit.
En. faisal: ok2...
Pn Z: aik?? manew yg lain??
aku: adew yg cuti n adew yg g kem
Pn Z: kem apew??
aku: kem MPP anjuran ITP
Pn Z: aik?? budak2 sem1 bley aktif ko-Q kew??
aku: ntah..
En Faisal: 2la,sy pown xfhm..
Pn Z: hmm xpela... nie sy nak bgtaw yg ITP nak tubuhkan pasukan RELA. so,penglibatan kamu adalah wajib..
semua: hah??!!
Pn Z: a'ah.. kamu sume wajib. then kamu kene berdiri kat depan tan sri Muhyidin Yassin... yang besnye kamu sume kene pegang senjata.
semua: hah?? senjata??!!!
Pn Z: yela...


ptg tu kitorg kene kawad... tp arini cam best skt.. cam enjoy la.. tp still ltih... then En Roslan sowh Azlan(penghulu besar) bincang ngan penghulu2 kecik nie pasal aktiviti luar... then En Roslan watla cam undian kasar antara laut atau air terjun..

keputusan:

laut: 17
air terjun: 26

so,bnda nie juz undian kasar jew..

then waktu malam aku cam xdew aktiviti. so aku juz tgk tv.. then aku tgk citew wanted yg dilakonkan oleh Angelina Jolie, Morgan Freeman, and James McAvoy, best gilew citew die.. citew diew abih kowl 1.45. aku x kisah sgt coz esk klas kowl 11.



4/8/09

arini klas start kowl 11. so,cam bese,parking msti penoh.. so,cam xbest sgt.. gpown arini xdew apew yg besnyew... juz da ramai org yang msauk klas kcuali 4 org yang gey kem 2...

ila,ida,ika,i amy

so,klas cam ceria sikitla arini coz adew zameer... aku cam rs kalo diew xdew klas xkan cam ceria camnie coz diew 2 mmg lawak... plus,diew org tepeng. so,cam bestla coz dpt jmpa org yang sama tmpat kan.. so,klas arini juz berjalan cam bese(i've repeated these sentences for so many times)..
tp yang cam besnyew waktu mandarin la... coz kitorag cam akan tny apa2 yg kitorg xtaw.. tapi yang salu sebot salah is zameer la.. cthnya "pengyou" sebutannya is phang yo. tp zameer dok sebot penyu.. penyu.. cam apew2 jew... lg 1 is "mingzhi" yang sebutannya ming chi tp diew dok sebot mingsi.. dlm klass 2 adew sowg dak laki nie name diew taufik. diew senior dalam itp tp kalo ikt umo still junior aku coz diew 20. diew ambik course DBS(dip in business),da sem 3. diew nie cam suke sengeh jew.. tp xske gelak.. tp a bit stylo la... a bit k... so,klas mandarinla yang cam best arini... thx mr yap!

2 comments:

  1. haha... cian,, wep nk blaja china gak,, t depa x bley menkan aku dah

    ReplyDelete
  2. haha.... jom... aku adew buku diew... nanti aku aja ang.. kalo ang salah blanje aku apple pie...
    ngee...

    ReplyDelete