p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Thursday, August 6, 2009

tikah... tikah...

5/8/09

alarm aku bunyik... so,aku tgk r jam... tgk2 kowl 7.30 am... then aku pk,"awal lg nie.... tido japla...". mmg kejap taku tido... sedar2 da kowl 8.30 am.. kelas kowl 9 nie... mandi pown x lg... so,aku pown siap r cepat2... nasib bek aku da iron bj semalam... kalo x aku pakai bj kedot la.... aku kua umah da kowl 9. then tetibe fadhil col.

pop out..

fadhil

(answer)

fadhil: hello wei,kelas kat manew??
aku: kat A-3-1
fadhil: ha k.
aku: wei,kalo Pn. Z tn aku,ckp aku ngah isi minyak tau...
fadil: ha k2..

then kowl 9.10++ cmtu aku sampai college. aku masuk2 jew,aku tgk Pn. Z pakai face mask.. da mcm ape dah aku tgk muke diew.. lawak pon adew gak.. then aku tgk,geng2 budak2 fairpark(abid+zameer+faiz+nazreen) xdtg la... aku pon cam lega la... aku ingat aku sorg jew yg lewat.. dalam 9.30 cmtu diorg baru sampai..
budak2 fairpark: semekom...
Pn. Z: hah,yang kamu nie napew lewat??
abid: la,kan saya dah hantar sms kat puan td..
Pn. Z: ye kew?? sy x bawak enset.. hah,ce cite.. nape kamu dtg lewat??
abid: umah kami xder air.. so kene tunggu budak2 UTM mandi dulu coz diorg pon ade klas kowl 9 gak..
Pn. Z: owh.. abih 2 kamu mandi kew x nie??
budak2 fairpark: ehh.. mandi...

padahal,umah diorg bkk xdew air.. tapi diowg 2 sndewe yg bangun lewat... diowg bangun kowl 9. sbb tula aku tgk mate diorg merah,then rambut cam kusut..

kitorg g makan kat tempat yang biasa kitorg makan. gerai azifullah kat hb road.. gerai 2 jew yang paling murah makanan n minuman diew...

menu harian:

nasi goreng ekonomi-rm 2.00
air buah-rm 1.50

total- rm 3.50

okla untuk student2 cam aku nie... tp arini En. Faisal pown follow kitorg skali... diew pown katew makan kat situ ok... ayat yang diew dok gune is "satisfy". then da abih 2 kitorg balik college n lepak kat dalam library. aku ternampak adila ngan nurul. si adila nie daiew salu tensyen... si nurul nie plak cam ikot kpale sndewe.. tp aku bey r masok ngan die... then malam 2 kitorg plan nak jumpe kat padang ipoh coz nurul nak cr benda untuk assignment idew ngan adila.. nak buat kat library,xsempat da...

malam tu kitorg jmpe kat padang ipoh.. da abih diew wat sume2 2,kitorg g minum... diorg tny aku nak g manew,then aku bawak r g kat kedai Pak Wan,kat ampang. kat situ ayam bakar madu diew best.. then tetibe atikah col..

pop out

atikah

(answer)

atikah: assalamualaikum..
aku: wa'alaikum salam..
atikah: kat manew 2??
aku: kat kedai makan

atikah: ame,ame nak tau x td adew student dr negara (censored) dtg bilik tiqa. diew mintak no ic n name tika coz diew nak daftar broadband. kalo die gune passport diew,die kene bayar rm 98,tp kalo gune ic tempatan die juz kene caz rm 68.
aku: ok.. then tika bg x??
atikah: tika bg la coz kat situ cam da xdew sapew lg da... tika col ame,ame x angkat...
aku: la... ame kat atas moto td... tika taw x bahaya taw wat cmtu.. tmbah2 tika x knal diew lg kan...
atikah: 2 la... skg nie tika rase takut sgt..



aku: cmniela.. skg nie tika g jmpe diew n ckp baik2 ngan diew yang tika nak bukak akaun utk broadband. so,tika perlukan name n ic tika 2 untuk benda 2..
atikah: urm... k la.. tika ikut cara ame k.

celcom broadband

kitorang balik dalam kowl 12 lebey malam 2...


6/8/09

arini aku bangun awal walaupon klas kol 10. tp yang xbesnye,bile aku da siap2,aku tgk makanan xdew kat ats meja.. yang adew is rm 3.00 jew... so,aku tros siap2 n g college.. sampai kat college,aku g guardian n bli roti.. huhu... menyedihkan jew...

Guardian pharmacy

arini cam xdew yang bes sgt.. juz bese2 jew... tp yang cam bg aku marah is group member aku untuk hospitality yang sepatutnya bawak assignment pasal hotel marriot,xdtg. aku cam bengang gilew ngan die. her name is ida. ika msg diew,diew x balas. aku msg baru nak reply.

aku: ida,assignment hotel da siap kew??
ida: da nak siap da.
aku: ha k2... kalo nak print,ang gunela duit ang dulu. nanti kito tong2..
ida: k..

boley x camtu... tensyen kot... then masuk klas business math plak.. aku ske klas nie coz aku ske mengira n kalo adew papew masalah pown, miss Ju akan refer ngan aku... tp tetibew adew soalan yang aku jawap btoi,tp adew dak pmpuan nie,syura katew x btoi... aku cam tensyen... then aku tros bangun n g kat whiteboard n wat... rupe2nye otak diew yang adew masalah... then aku adew 1 soalan yang aku x dpt solve kan... so,aku cam tensen++. then waktu balik,aku x pk papew da. sampai jew umah,aku x tuka baju pon,tros lompat ats katil n tido... then ida anta msg lg..

1 new message
ida itp

ida: amir,bley tlg x??
aku: tlg apew??
ida: tlg wat muke depan..
aku: hmm... yela2..

aku geram sangat r ngan diew... next time aku cam takan group ngan diew da kot.. susah...

No comments:

Post a Comment