p/s:

kalo korang rase name or ape jew yg kene mengena ngan korang kat dalam blog nie yang korang rs cam xbest gtaw aku twos. pehtu,sebarang kutukan membina diterima...

Thursday, July 30, 2009

1st time blogging

well... this is my first time blogging... mule2 aku cam x minat sgt r ngan blog2 nie... cam nyusahksan idop jew.... yela... cam salu kene update kan... tp aku tgk ramai plak membew2 aku yg wat blog,then i said 2 myself nape aku x wat blog aku sndewe kan...



slunyew kalo aku nak wat papew,msti gne laptop nie... so laptop nie cam kene adew ngan aku r... tp skg nie aku kan blaja kat INSTITUT TEKNOLOGI PERAK... n aku dok umah cousin aku... so,cam nak gune laptop nie kat umah die n nak charge lg... cam kesian... diowg 2 cam org sederhana.. so aku simpati... tp aku still bawak laptop nie g sanew...

kat itp nie aku ambik DTM(dip in tourism management). there are only like 17 students dalam klas2.. tp yg xbesnyew is that aku dilantik sbg class representative a.k.a class rep. cam shiall. aku dahla maleh ngan sume benda2 camtu... bkn 2 jew yg jadikkan idop aku kat sanew cam shiall... adew ag.. aku kene lantik lg... jadik squad leader plak 2... untuk kesatria negara.. ala.. yg kenew kawad2 2... manela aku taw nak kawad... dah tu kalo aku salah,mawoh aku plak... cam damn... aku rase cam nak jew letakkan grenade dalam mulut jurulatih aku 2.. but luckily aku adew classmate yg besh r.. adew yg salu berkepit.. yg suke pangkah org... n yg paling penting,membe aku nie.. diew adew dunie diew sndewe... tp kekadang best gak layan dunia diew...


abid..faiz..zameer
zameer=dunia sendewe


fadhil
he is 10x cuter in reality

amy...ila...
salu sgt berkepit..

No comments:

Post a Comment